10:15 AM

(0) Comments

PRK N31 :Keputusan Rasmi - Calon rasuah menang

Wamli

Mahathir :I dah kata dulu Jib, Isa calon rasuah mungkin menang tapi sementara je...tunggulah praya ke 13 nanti semua hancur...

Najib : Ta.. tapi itu salah dalam parti je det...bukan dari sudut undang2 negara...

Mahathir : Ikut pandai Jib lah...


Isa :Tengok.. saya dapat majoriti 5435 undi , no satu ...awak plak Zul dapat no 2... takpelah dapat juge...
Saya lama dah taruh duit tunggu PM umum tak salah je..pahtu ape lagi saya boleh beli SPR dan semua samseng untuk roboh khemah PR,kunci estet dll nak bagi menang...Bila menang saya akan lobi lawan Mat Asan plak... pastu tanding Timbalan Presiden nanti...Kan saya dulu menang no satu..Muhyidin dah jadi ayam no 3 masa tanding Naib Presiden dulu...Saya tahulah dulu Yidin dan Jib tak berani sekat saya jd calon Bagan Pinang tp upah Chedet pukul saya kata saya calon rasuah tak layak bertanding. Hah tengok semua orang sokong saya....
Lain kali jangan tapis tapis rasuah ke maksiat ke terima je asal menang... keh keh keh.
Eh! Ahmad Maslan gi kat mane tak nampak ni..Letih menoreh kut.. Aik? Kat Bagan Pinang mana ada pokok getah.Ooo kat hotel kut.....

Zul : Cakap nak cakap apa pun ... Ari ni saya nak bagi tahniah ke Abang Isa . Masa umum keputusan tadi saya tak sempat masuk dewan bukan ape dulu pun masa manek urai geng awak tak ade juga semua lari OK ah ... Lepas ni kita jumpa lagi.Saya nak siapkan post mortem dulu ngan kekawan PR (... ?? sepanjang PRK B Pinang mantap tak gandingan kita? Macam PAS bergerak sendiri je... Tak ah.. itu kesan SPR buang lambang dan bendera lah..bukan PAS buat kerja seorang.. tak gitu - pengarang )


Namun untuk sedapkan hati keputusan rasmi siri PRK Pasca 2008 ialah 7 - 2 .

Terima kasih kepada semua petugas.Perjuangan belum berakhir.Takbir 3x


0 Responses to "PRK N31 :Keputusan Rasmi - Calon rasuah menang"

Post a Comment